Review sociva sa sajta --> Lens Circle

By Anastasija Kostić - 16:00

Zdravo svima i dobrodosli u novi post! Danas sam za vas pripremila jedan review sa sajta 
Lens Circle . To je sajt koji se bavi prodajom sociva razlicitih dizajnova i dioptrije , a takodje mozete naruciti i bezdioptrijska poput mojih. 
Hajde malo da pricamo o sajtu.

Sta su zapravo Lens Circle sociva?

To su sociva koja se razlikuju od normalnih sociva po tome sto priikom nosenja istih vase oko izgleda vece.Takodje , razlicite boje i dizajnovi podstakli su isticanje ove firme. Popularnost Lens Circle sociva pocela je da raste nakon sto ih je Lady Gaga nosila u spotu pesme 'Bad Romace'

Kako izabrati pravu boju za sebe? 

  •  Treba uklopiti kozu, kosu i prirodnu boju ociju koje su plavo-crvenih podtonova sa toplijim bojama kao sto je braon.
  • Ako ste tamnoputi, predlazem vam da izaberete svetlije nijanse sociva.

  •  Treba izabrati boju sociva koja se uklapa uz vas uobicajeni makeup look.
  • Ukoliko vam je prirodna boja oka braon, predlazem vam da izaberete boje kao sto su zelena, plava ili pak ljubicasta ukoliko zelite bas da se istaknete.
A sada, kada sam vam rekla par reci o sajtu mozemo preci na sociva koja sam ja dobila *







Sve stize fino upakovano u ovoj vrecici. Buduci da sam vec jednom narucivala sa ovog sajta i da sam i tad dobila isti dizajn vrecice malo sam se razocarala, ali nema veze. 
Taj review mozete pogledati ovde --> link
U vrecici su se nalazile dve bocice sa rastvorom za sociva u kojima su i bila sociva, kutijica za sociva (opet ista kao i prosli put 💔) , vizit karta i vodic za koriscenje.

Ovog puta porucila sam zelena sociva jer mi je trebalo nesto prirodnije.Apsolutno sam zadovoljna kvalitetom a posebno isporukom. 

Sociva mozete poruciti ovde --> link




Da li vam se dopada post?
Da li nosite sociva ?

Pisite mi u komentarima.

Ukoliko zelite da pogledate vise o ovim socivima
 kliknite ovde -->  https://lenscircle.com/super_nudy_circle_lens_green_color_contacts.html


Kisses,

XoXo, Coccinella

  • Share:

You Might Also Like

4 коментара