Vulkan knjige | Moji favoriti

By Anastasija Kostić - 05:26


Cao svima.Dobrodosli u novi post.Ovaj post vam vec dugo spremam.Medjutim,posto sam na moru i imam jako los internet,bilo ga je skoro nemoguce napisati i objaviti.
U danasnjem postu zelim da sa vama podelim 5 ,po meni,savrsenih knjiga.U pitanju su moja dva omiljena pisca ;Gijom Muso i Donato Karizi.Muso pise romane ,dok se Karizi bavi pisanjem trilera i misterija. Mozemo preci na opise knjiga.

                         Gijom Muso

Zato sto te volim

U ovoj knjiizi ,radnja se vrsi oko petogodisnje devojcice Lajle koja se pojavila na istom mestu na kojem je nestala 5 godina ranije.Ziva je,medjutim nije ni rec progovorila.Svi su srecni sto je opet sa njima.Ali,jos su tu pitanja.Gde je bila svo ovo vreme i zasto se vratila?
Knjiga je vrh,prevrt na kraju je prezanimljiv !

Mozda nebo zna

Jedne Njujorske noci,Francuskinja Zilijet se upoznaje sa Semom.Plaseci se da ce ga razocarati,precutkuje mu da je se bavi sitnijim poslovima u zanosu da ce postati glumica.Medjutim,ni on nije bio bas iskren.Pracen bolom da mu je zena umrla,laze da je i dalje ozenjen .Uprkos lazima,njih dvoje se zaljubljuju i provode strastven vikend.
Medjutim,Zilijet polazi avionom za Francusku,a Sem ne nalazi nacin da je zadrzi.Samo sto se pomirio sa cinjenicom,na nebu se desava eksplozija.Avion je eksplodirao.
-Kraj ove knjige se ni ne moze naslutiti.Procitajte obavezno, ovo je jedna od mojih najomiljenijih knjiga.

Sedam godina kasnije


Izmedju Niki i Sebastijana planuce ogromna ljubav.Ubrzo ce se vencati i dobiti blizance;Kamilu i Dzeremija.
Medjutim,njihov brak se poceo raspadati.Razveli su se.Niki je dobila starateljstvo nad Dzeremijem,a Sebastijan nad Kamilom.Kamila ce biti vrlo strogo vaspitana dok ce Dzeremi biti nestasniji.Proslo je sedam godina,i svako od njih je izgradio svoj zivot.A onda,jednog dana Dzeremi nestaje.Povredjena Niki,morace se obratiti bivsem muzu za pomoc kako bi spasli sina.Tada vec blizina pocinje da cini svoje.
-Zaljubljena sam i u ovu knjigu !


Donato Karizi

Lovac na duse

~Pre svega,zelim napomenuti da su ove dve knjige povezane.Prvi deo se zove 'Saptac',medjutim,njega nisam procitala ~
Markus i Klemente istrazuju slucaj nestale devojke Lare.Mozda je jos ziva.A i ako jeste,nije joj ostalo puno vremena.
Sandra je forenzicki fotograf.Njen posao je da uslika i pronadje nesto sto drugi ne vide.Ali,i ona krije mracan detalj svoga zivota.Markusu i Sandri se ukrstaju putevi,dok zajedno pokusavaju da odgonetnu mracan i zlokoban svet smrti.
-Ovakve knjige me najvise zanimaju,tako da sam uzivala citajuci.Ovo je drugi deo Karizove triologije.

Decak od stakla

Dok ubilacko bezumlje vlada oko njih,Markus i Sandra pokusavaju da shvate um zlocinca i oslobode Rim monstruma koji ubija parove.Monstrumov um je brilijantan i on je uvek na koraku ispred njih.Dok polako dolaze do resenja,i dok im se poklapaju slagalice,otkrivaju stvari koje nisu ni mogli da naslute.
-Najveci od najvecih favorita,definitivno! Ovo je treci deo,i po meni je najbolji.Procitajte obavezno.

♤Nadam se da vam se svideo post♤
》Sledeci post izlazi cim nadjem dobar net
▪Hvala vam na ovoliko clanova ♡
¤Krajem meseca ocekujte giveaway,kao znak zahvalnosti sto me pratite¤
                           
                                   ° bye °



  • Share:

You Might Also Like

14 коментара

  1. Potpuno se slažem da su Lovac na duše i Dečak od stakla genijalne knjige, a Donato izvrstan pisac koji zna kako da dočara usbuđenje i preplaši čitaoca. Pročitala sam obe i Dečak od stakla mi je bolji deo.
    Možeš pogledati moje mišljenje o Dečaku od stakla na blogu: http://libromanija.blogspot.rs/2017/05/decak-od-stakla-donato-karizi.html

    Inače što se tiče Šaptača, on nije povezan da ovim dvema knjigama. To je Donatocva prva knjiga i glavni lik je Mila Vasquez koje rešava slučaj. A nastavak ove je Vladar iz senke. Ne brini,nisi propustila ništa u priči o Markusu i Sandri. :)

    Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno draga! Hvala sto si me obavestila da 'Saptac' nije deo ove price.Jedva cekam i da procitam 'Vladar iz senke'

      Избриши
    2. Pogrešno sam se izrazila, tek sada vidim. :D Vladar iz senke je nastavak Šaptača. :D

      Избриши
  2. Jako bih volela da pročitam dve zadnje knjige, zvuče jako zanimljivo. ''Dečak od stakla'' svi hvale i ta knjiga mi je definitivno na listi za kupovinu. ♥

    Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  3. Oduševljena sam ovim postom! Donata obožavam, imam sve njegove knjige, ali definitivno je i meni najbolja ''Dečak od stakla''!

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajn post, draga Anastasija! Uvek se obradujem citanju postova vezanih za knjige,i novo izdavastvo! Sjajne knjige, konkretno njih, nisam citala ali cu ih imati u vidu. Izgledaju mi jako interesantno

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajne knjige! Već duže vreme želim da pročitam nešto iz pera Musoa. Mislim da me najviše privlači njegova knjiga Devojka od papira, ali i sve ostale se čine tako čarobnim! Za drugog pisca ne znam da sam čula, a pošto želim da se prebacim na drugi žanr u čitanj, potražiću ga. :)Odličan post i piši nam još o knjigama!

    xoxo, Staša

    https://luxulent.blogspot.hr/, ako želiš poseti moj blog, puno hvala u napred!

    ОдговориИзбриши
  6. Obožavam knjige od Gijom Musa. Njegove omiljene su mi Devojka od papira, Zov anđela, Samo budi ovde i Kako bih bez tebe. Generalno volim knjige iz Vulkan knjižare!
    B, xx | http://www.queenbsdiary.com/

    ОдговориИзбриши