Outfiti za prolece

By Anastasija Kostić - 15:28




Cao svima!Dobrodosli u novi post! Prvi put radim outfite,tako da ce ih biti samo dva.Mozemo da pocnemo :)

Hayyyy everybody! Welcome to new post! First time on my blog you can see outfits,which will be only two.Lets get strarted ! :)


1.Outfit za toplije vreme 

1.Outfit for warmer weather 

majica/T-shirt : by Terranova
kosulja/shirt:Not brended
farmerke/jeans:by teranova
patike (starke) / trainers: by All Star

Ovo je moj omiljeni outfit.Volim teksas materijal i starke.Moja omiljena boja je crna,i zato sam izabrala crne farmerke.Majica se slaze sa patikama,a i ja obozavam pruge.Ovaj outfit mozete da nosite kada idete da se slikate (ako to volite,kao ja) i u skolu, ukoliko je vreme toplije (posto svi znamo kako prolece moze da pravi velike temperaturne varijacije)

This is my favourite outfit.I love denim material and all star trainers.My favourite color is black ,and that's why I chose black jeans.I chose this T-shirt because i love stripes,and because that T-shirt 'agree' with trainers.This outfit you can wear when you go to photoshooting (if you love that look like me)  and in school (we all knows that spring can make big temperature variations)


2.Outfit za hladnije vreme

2.Outfit for colder weather


                                                            jakna/jacket:not brended
                                                            bluza/blouse:by terranova
                                                            farmerke/jeans: C&A

Hladno vreme s proleca nije retkost,zato vam i pokazujem ovaj outfit.Ova jakna je tako slatka i ja sam zaljubljena u nju :'DBluzica ima pruge (rekla sam vam vec da volim pruge),Farmerke na kolenima imaju deo koji je dodatno zasiven,Mozete nositi patike u bilo kojoj boji,bitno je da boja nije drecava.Preporucujem vam crnu ili sivu boju.

Cold weather in spring is not uncommon,and thats because I show you this outfit.This jacket is too
cute and I feel in love with she :'D Blouse have stripers (i told you that i love that).Jeans on knees have a part that is further sewn.You can wear trainers in any color.Color of trainers shouldn't be neon.It can be black or grey.




To bi bilo to sto se tice ovog kratkog posta.Nadam se da vam se svideo ,a ako jeste,prijavite se na moj blog i ostavite komentar.Ubacicu vam jos nekoliko slika sa ovim outfitima.Vidimo se u sledecem postu,cao <3333

This is the end of this post :'( If you like this post,you can follow my blog and commented this post.I'll upload photos with this outfits.See you in next post,byeeeeee <333333333

















Ako zelite da vidite vise ovakvih slicica,idite na moj instagram:https://www.instagram.com/dyliak/

If you want to see more off this photos ,go to my instagram: https://www.instagram.com/dyliak/



  • Share:

You Might Also Like

16 коментара

  1. Obozavam starke, one ce uvek biti u modi. I teksas kosulje :) Takodje mi se dopada i jakna, cak sta vise imam slicnu :) Odlicna ideja za post, bas mi se dopada :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post :) Bas mi se svidjaju kombinacije :) starke i duge jakne bas volim i nosim ih stalno :D

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Anastasija, post je predivan, baš kao i tvoje fotkice. Stvarno su divne i sve pohvale za tebe i fotografa.
    Hvala ti na posjeti mog bloga, ali već sam član tvog bloga :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман19. март 2017. 07:15

    Jako sladak choker, draga moja! Zapratila sam te.

    kalxpsia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Post je predivan kao i fotografije. Divna si. :)
    Pratim te.
    http://broken55.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Draga super post
    Ako moze da svratis i pogledas novi post na mom blogu
    Pusa

    ОдговориИзбриши