Ever pretty dresses

By Anastasija Kostić - 09:02



Caos ljudi! Dobrodosli u novi post! Kako ste?
Danas sam posle duzeg vremena proveravala mejlove i pronasla ponudu sajta ' www.ever-pretty.com '
Buduci da sam sasvim ocigledno prihvatila, danas cemo pricati o njihovom sajtu. Pre nego sto sam pocela da pisem post guglala sam malo i iskreno nisam pronasla skoro nijednu recenziju, tako da ne zelim u ovom postu hvaliti ovaj sajt u svoje ime, vec cu prenositi sta oni kazu za sebe, jer ne zelim da rizikujem i da se ispostavi suprotno. 
Nadam se da ste me razumeli, sada mozemo poceti.

Dakle, ovaj sajt bavi se prodajom razlicitih modela haljina za sve prilike, koje su mahom svecane. 
I ako sam dobila zadatak da vam predstavim plave i crvene svecane haljine, prolunjala sam po sajtu i naisla na preprepredivne haljine za deveruse, pa cak i na same vencanice.Takodje, imaju i predivne haljine za maturu.Mada, ja sam ipak tip osobe koja bi haljinu za neku tako svecanu priliku ipak isprobala pre nego sto kupim, jer internet nije ni malo naivno mesto i nije sve kao sto izgleda na slikama :)






Izdvojila sam iz obe grupe po 9 haljina i po principu sve su od sifona (ako sam ja dobro shvatila).
Favoriti su mi druga, sedma i deveta, mada su sve lepe na svoj nacin. Svaka od njih kroji se u vise boja i velicina, a sto se cena tice ja bih rekla da su pristupacne. Svaka od njih je i vise nego eleganta, tako da sebe kako ih nosim vidim jedino na nekoj svadbi,krstenju ili gala-veceri (bravo Anastasija, Balkan vrvi od gala veceri).


Crvena je boja koja meni definitivno vise prija za oci, te mi se iz tog razloga ove haljine vise dopadaju.
Pocecemo od prve tri - prva sa izrezima i cipkom cini mi se nekako najozbiljna i svidja mi se nota glamura koju daje. Druga je malo klasicnija, ali ovaj izrez do iznad kolena joj daje tu neku dozu seksipila koja odlicno 'cuci' uz ovu crvenu boju vina. Treca, koja ima samo jedan rukav mi je veoma zanimljiva, mada mislim da bih se ipak odlucila za simetriju.
Cetvrta mi najvise lici na haljinu za deveruse, i jako mi se svidja taj momenat s cipkom na rukavima.
Kad malo bolje razmislim, i peta i sesta mi lice na haljine za deveruse ali na vencanju koje je tipa na plazi, gde duva vetar... Koliko lupam, Boze hahahahahhaha
Iii zadnje tri haljine su za malo punije dame... Prva je od svile i satina, i izgleda jako otmeno. Druga je od malo punijeg materijala sa cipkom na vrhu, dok je zadnja najopustenija nekako...
Ukratko smo prosli kroz sve haljine, strucno onoliko koliko sam ja to mogla da vam omogucim hahahha


Iii stigli smo do kraja ovog posta.
Sta mislite o ovom sajtu i da li bi narucivali sa njega? Ja iskreno nemam pojma, slike su prelepe i iskreno se nadam da su haljine takve i uzivo. Ne bih da pesimisem, ali cesto narucujem sa interneta i zato vam kazem dobro razmislite pre nego sto bilo sta narucite :))
O ovom sajtu bice jos jedan post, tako da ocekujte ga :)

Thank you all

with love,







  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Pa haljinice izgledaju lepo, i zaimljvo, i da jesi u pravu uvek je delic nas malko pesimistican, ali treba dati sansu :)

    ОдговориИзбриши
  2. Haljine su prelijepe i sve mi se jako dopadaju, odlične su za neke posebne prilike, bar po ovome što po slici vidim. I da, takođe sam pesimistična po pitanju kupovine haljina na internetu, pogotovo za takve prilike, ali je ok pokušati. Odličan post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши