Nega kose | Kako sam sacuvala kosu posle blansa

By Anastasija Kostić - 05:29


Zdravo svima!
Dobrodosli u moj novi post.
Sedmog januara 2017-te godine objavila sam prvi post koji je bio na temu 'Nega kose'
Buduci da je proslo godinu i po dana od tad, moja rutina, misljenja i potrebe su se promenile jer mi se prvenstveno promenio tip kose. Moja prirodna kosa se dosta brzo umasti, tako da nikada nisam koristila previse proizvoda. Nakon sto sam se ofarbala u plavo, blans je isusio moju kosu i stvorio potrebu za vecom negom.


Prva i najbitnija stvar jeste kallos maska od keratina. Ovo je moj SOS i MUST HAVE proizvod, jer da ga ne koristim kosa bi mi se odavno slomila i bila duplo kraca kao sto se desilo mojoj sestri posle blansa. Kosu mi je ucinio mekanom i obnovljenom, a namenjem je i brzem rastu.
Kosta negde oko 280 dinara (manje od 2.50€) a dobije se 1000ml - ja stvarno za pristupacniji a bolji proizvod nisam cula.
Ja sam ga kupila u obicnoj parfimeriji, ali ako ne mozete da ga pronadjete tamo, mislim da moze da se nadje preko interneta. 
Nacin upotrebe je veoma jednostavan-mozete ga staviti i drzati 10 minuta pre pranja ili izmedju pranja. Ja ga stavim izmedju pranja i kada posle toga samponiram kosu operem samo teme kako ne bih isprala keratin sa krajeva, ali ako se to vec desi onda ga dodam kao balzam.


Sledeca stvar namenjena je samo plavusama.To je ljubicasti sampon protiv zutih tonova koji vasoj kosi daje pepljastu nijansu. Malo isusuje kosu kao svi ljubicasti samponi, ali keratinom se to neutralise.
Kupljen je u dm-u , za nekih 680 dinara ako se ne varam.


Buduci da nisam kod kuce nisam mogla da vam slikam teglu cistog kokosovog ulja koje vise volim da konzumiram, ali ovo hemijsko je prosto bilo lakse spakovati tako da sam morala njega da ponesem. Ukratko, kokosovo ulje je sve sto jedna kosa moze da pozeli . Ja ga stavim malo na krajeve , a ako mi se kosa naelektrise nakon susenja onda stavim na celu kosu. Kosi da lep miris kokosa i cini je mekanom ,tako da bih rekla-kokos je must have.


I kao sto sam rekla da mi se kosa brzo mastila nazalost i ofarbana je zadrzala tu osobinu. Kao suvi sampon koristim obican bebi puder kako bi mi kosa izdrzala makar 2 dana. Odlican je kad negde zurim pa ne mogu stici da kosu perem ,susim i feniram.



Poslednju stvar sam u svoju rutinu ubacila tek pre 12 dana. U pitanju je CocoaLocks hairshake o kojem sam vam vec pisala, a celokupnu recenziju o njemu mozete procitati ovde --> link


I to je to sto se tice ovog posta, nadam se da sam vam pomogla. Sta vi koristite za negu vase kose i da li ste isprobali neki od ovih proizvoda? Ostavite mi misljenje u komentarima ❤

Kisses,

Coccinella

  • Share:

You Might Also Like

21 коментара

  1. Post je super i sve si odlično i detaljno objasnila.Definitivno ću ga preporučiti nekome ko ima slične probleme s kosom.:)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Hi dear! Nice review. :)
    Thanks for visiting my blog and yes we can follow each other. I´ve just followed you (the girl with the dark rose hair and the hat), hope you follow back.

    www.trendsandfashionblog.pt

    ОдговориИзбриши
  3. Everything looks amazing! Great post :)

    Thank you for your kind comment on my blog, it would be great to follow each other!

    FRENCHSTYLE

    ОдговориИзбриши
  4. Great products and post dear.
    Thank you for visiting my blog.
    Parabpens for your blog and I'm already following you, could you hold me back?

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    ОдговориИзбриши
  5. Great products and post dear.
    Thank you for visiting my blog.
    Congratulations on your blog and I'm already following you, could you hold me back?

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    ОдговориИзбриши
  6. Thanks a lot :D

    I really love Kallo's brand my friend :D nice post!
    all products sounds well!

    NEW FASHION POST | THE MATCHING OF FASHION NECKLACES! :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  7. Thank you so much Anastasija!! I'm so happy that you liked my outfit with the "multiadventur Snoopy" shorts and the blog! :) Welcome and hope to keep inspiring you :) Sure, I'm now following you, I'll wait for you ;) Happy weeeknd! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман28. јул 2020. 01:33

    I love their Hair Care Products too! I once used it on my Hair Wigs when I used it for one of my house party! I love them so much!

    ОдговориИзбриши
  9. Much obliged to you for this Information! I thought that it was extremely simple and valuable! I have curly hair and it is difficult to take care of it consistently… And if you want to know more about how to take 4C hair care of your and how to be new and diverse consistently, simply check my blog!

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман21. јун 2021. 07:20

    There is something in particular about Neha Dhupia that gives us significant supervisor young lady flows. The previous Miss India and now a mother to a young lady, Neha's hair game has additionally advanced from straight bolts to giving a shot each kickass PONYTAIL HAIRSTYLES in the book. She kills her PONYTAIL HAIRSTYLES and that is the explanation we did some following (unwind, on Instagram we mean), to get you the best and boss ponytails to attempt this late spring.

    ОдговориИзбриши