Girl Merry

By Anastasija Kostić - 16:42


Zdravo svima !
Dobrodosli u novi post.
Danas sam za vas pripremila selekciju haljina sa sajta Girl Merry.
Za prikaz ostatka njihove ponude kliknite ovde :




Prvi red je ujedno i moj omiljeni red jer se u njemu nalaze sve tri haljine koje bih najradije nosila jer
se poklapaju sa mojom definicijom elegancije 😊

Iz drugog reda najvise mi se dopada treca haljina i ako je najverovatnije ne bih nosila jer 
se u tako dubokom dekolteu ne bih osecala komforno 😆😁


Iz treceg reda najvise mi se svidja treca ~ nekako mi skroz leprsavo izgleda i u njoj bih bila najopustenija.

To je to sto se tice ovog posta.
Da li ste nekada narucivala sa sajta Girl Merry?
Ako jeste pisite mi iskustva u komentarima .


Kisses,

XoXo, Coccinella

  • Share:

You Might Also Like

29 коментара

  1. Izbor haljina koje si napravila mi se jako dopada.Najljepše su mi haljine u prvom redu,pogotovo treća koja je baš u mom fazonu.Divan post.:)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  2. I love wearing dresses!
    I loved the dark floral.

    https://heyimwiththeband.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Jako lijepe haljine! Moji favoriti su treća u 1. i 3. redu. Jako su elegantne!

    http://www.exclusivebeautydiary.com

    ОдговориИзбриши
  4. Que vestidos lindos amei a seleção.
    Segui o blog espero que siga o meu.
    Beijos

    www.glamour2.com

    ОдговориИзбриши
  5. Woow! Haljine su predivne, definitivno se ne mogu odlučiti koja je bolja *-*
    NOVI POST -> Peany

    ОдговориИзбриши
  6. Que vestidos tão lindos :D
    Adorei as tuas escolhas :D
    Beijinho *

    https://w-m-mind.blogs.sapo.pt/

    ОдговориИзбриши
  7. Adorei os vestidos, meu preferido foi o segundo, achei lindo os babadinhos na barra ❤
    www.blogsereiando.com

    ОдговориИзбриши
  8. Beautiful dresses.
    I'm following you.
    Kisses!

    galerafashion.com

    ОдговориИзбриши
  9. Son unos vestidos preciosos! Buena seleccion :) El segundo es mi favorito :)
    www.gadorvision.com

    ОдговориИзбриши
  10. Wow :O ne mogu da vjerujem koliko je ovo povoljna stranica, a haljinice su prosto savršene

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши