DermaRollerSystem®️ | Review

By Anastasija Kostić - 07:02




Zdravo svima i dobrodosli u novi post! Danas sam za vas pripremila malo cudniji review, jer je u pitanju stvar koju nikada pre nisam probala ,te hvala DermaRollerSystem®️ sto su mi to i omogucili.


U pitanju je stvarcica koja svud po sebi ima iglice koje prilikom bockanja vase koze stimulisu lucenje kolagena i elastina. Kada sam prvi put dodirnula osecala sam se kao Trnova Ruzica i samo sam cekala da utonem u stogodisnji san 😂😂 Imala sam osecaj da ga vise nikada necu probati, no guglala sam o tome i pronasla video na YouTube-u o tome kako se koristi i cemu sluzi,te saqm se malo i zainteresovala. Taj video mozete pogledati ovde --> link


Prilikom narucivanja otvara vam se prozor na kome mozete izabrati velicinu igle. Ja nisam imala
pojma koju da uzmem, te sam izabrala zlatnu sredinu - iglu od 1.5mm koja se koristi za lice.

Tipovi tretmana :

-Protiv starenja i pojava bora
-Protiv celulita
-Protiv opadanja kose
-Za bolju pigmentaciju koze
-Za uklanjanje oziljaka ( ukljucujuci i oziljke od akni)
-Za uklanjanje strija

Naravno, veoma je bitno da znate da za svaki ovaj tretman postoji posebna velicina igle i posebno uputstvo za koriscenje koje se mora postovati kako ne bi doslo do komplikacija.



Uz ovaj rucni roler dobijate i maramica-masku koja sadrzi kolagen za kompletni tretman.
Jos je nisam isprobala , a to planiram sutra da uradim buduci da mi je sutra matura.



Iii naravno, poslali su mi i vodic za koriscenje. Tu je sve lepo objasnjeno - koliko cesto koristiti , za koji deo tela/lica je koja velicina igle , sta nikako i sta obavezno raditi.. Moram vam priznati da se bez ovoga ne bih snasla. A buduci da verovatno necu vise narucivati sa ovog sajta , sa vama cu podeliti i kupon koji sam dobila pa neka ga neko od vas iskoristi :)

Ukoliko zelite da saznate nesto vise o ovom roleru 

Hvala vam sto ste citali ovaj post.
Sta mislite o ovom tretmanu?
Pisite mi u komentarima.

Kisses,

XoXo, Coccinella


  • Share:

You Might Also Like

0 коментара