Pet tag | Banggood & Rosegal haul

By Anastasija Kostić - 11:00

 Kao sto po naslovu vidite,danasnji post je pet tag. Buduci da sam sa sajtova Banggood i Rosegal narucila neke stvarcice za svog ljubimca odlucila sam da to ne bude obican haul jer sam htela da vam kazem par stvari o svom ljubimcu Mozemo da krenemo :) 
   
1. Kako se zove tvoj ljubimac?

Njeno ime je Akira,a u pitanju je rasa pitbul.
Zelim jos da napomenem da postoji mnogo zabluda vezanih za tu rasu
i da nije svaki pitbul nasilan,sve zavisi od toga kako ga odgajate :) Ako je bilo koji
pas lose odgajan i istraumiran naravno da ce biti nasilan jer najverovatnije ima strah od ljudi.
Pitbul je porodican pas poznat kao dadilja,jer je namenjen cuvanju dece.


2. Koliko dugo je imas?

Ona ima nesto vise od 4 meseca,jos je stene ,a imam je od njenog rodjenja :)


3. Sta inace ne voli da jede?

Buduci da je stene jos joj kupujemo granulice za pse,medjutim
kada toga nestane pojesce sta god joj date .

4. Ko joj je dao ime?
Ja sam joj dala ime.Buduci da volim i treniram karate, bila sam u tom nekom
japanskom fazonu kada sam je 'krstila' 😂
5. Da joj moras dati drugo ime kako bi se zvala?
Jaoj ne znam xd Ja sam se jedva odlucila i za ovo.Mada prvo sto mi je
na pamet palo jeste Astra ( u znak secanja na mog psa Astora koji se izgubio )
6. Je li musko ili zensko?
Zensko je.

7. Slavite li njihov rodjendan?
Do njenog rodjendana jos nismo dosli,a za Astorov ne mogu reci da smo
slavili, ali uvek smo ga se setili i igrali se posebno sa njim na taj dan .
8. S cime se najvise voli igrati?
Osim sto ima naviku da pocepa svaku igracku, preferira i
igranje mojim zivcima ahhahh...
9. Ima li partnera?
Ovo je ko zna koje pitanje na koje moram dati isti odgovor- jos je stene.
Kontam da je trebalo da trazim pitanja za stence 😁

10. Je li tvoj ljubimac dresiran?
Vec smo poceli da je ucimo.Zna da sedne,skoci i da sapu.Takodje reaguje i na
komandu 'ne' kada radi nesto sto ne treba a takodje i na 'boks' kada treba da udje u svoju kucicu.
Naravno,nekada se desi da ne uradi nista od toga i ili da sve pomesa,i to uglavnom kada joj
paznju odvuku drugi ljudi ili drugi psi.

**************************
Sada mozemo preci na haul.

   
Prva i jedina stvarcica koju sam sam sama platila (zato sto je prelazila budzet a morala sam da je imam hahhaha) jeste ova flasica.Idealna je za setnju zato sto je prakticna i za nosenje i za koriscenje.
Jednostavno pritisnete dugme kada zelite da voda iz flasice izadje ili udje.Kada se vrati u flasicu prodje kroz filter tako da bude cista za nardno koriscenje. Odlicna stvar ! 

                                                link                                                                     link
Sledece stvarcice dobila sam sa Rosegala.Cinija je veoma kvalitetna,medjutim malo je mala hahhah.
Makazice za secenje noktiju su super ostre,morate paziti kako rukujete sa njima.

                                                                               link

                                                                                 link

Iiii zadnje dve stvarcice dobila sam takodje sa Banggood-a .
Prva stvar izgleda veoma cudno,a u pitanju je neka vrsta pistolja na punjenje.U ovaj providni deo 
stavite granule ili neku drugu vrstu hrane za pse,repertirate dugmencetom iza i ispalite kroz crni otvor.Stavr je preeezanimljiva,koristim je i za dresiranje a i za obicno igranje sa psom :)
Druga stvarcica je ova ogrlica sa led svetlom.Kada stisnete na dugmence imate tri moda :normalno svetlo,treperenje i brzo treperenje.Idealna je stvar za nocne setnje jer na taj nacin efikasno mozete da upozorite vozace i pesake, a i u slucaju da vam pas negde otrci zainteresovan nekom zivotinjom,lako ga mozete pronaci.



Za kraj sam odlucila da vam ubacim jos nekoliko Akirih slika buduci da je bila
 raspolozena da pozira 😃😋

Hvala vam sto ste citali ovaj post.

XoXo,Coccinella

  • Share:

You Might Also Like

12 коментара

  1. Mnogo mi se dopada što si na ovaj način prezentovala stvari koje si poručila za svog psa. Takođe, mnogo mi se dopada njeno ime. Ja imam trenutno psa koji se zove Astor i veoma ga volim. Drago mi je što ima još bloggera koji vole pse ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Paas ti je predivan!
    Doslovno presladak je,također i moj pas jaako voli da sve stvari koje dobije a u mogućnosti su da ih pokvari,pokvarit će ili će ih potrgati haha!♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Jako je sladak pas :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Rastopila sam se na zadnju sliku! Preslatka je! A ova prva stvarcica je odlicna ako se ide duze setnje. Puno srece s njom!

    Felizhanna.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Jooj, koliko ja volim pse to nije normalno, a ovaj tvoj je medić mali *o*

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  6. Akira ti je preeeeslatka. Insteresantan post, inače. Drago mi je da si nas upoznala sa njom ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши